czwartek, 13 lutego 2014

ROZDZIAŁ 3

Weszłyśmy na parkiet potem doszła reszta i świetnie się bawiliśmy. Byliśmy  w klubie do 00.00. Nie piłam dużo bo jutro szkoła. Ashley zadzwoniła po taksówkę i pojechaliśmy do domu. Od razu przyszłam i poszłam spać.Mama i siostra już dawno spały dlatego była bardzo cicho. Następnego dnia po szkole przyszłam do domu i weszłam na fb. Zobaczyłam że było pełno postów odnoszących się do Justina Biebera. Nie powiedziałam wam że jestem Beliebers. Wszyscy mówili że Justin będzie miał koncert w NY, ale ja w to nie wierzyłam. Ale gdy naglę oglądałam wiadomości to mówili.
Na pewno wszystkie Belieber które są z NY się ucieszą bo Justin będzie miał koncert tu. Ja nie mogłam w to uwierzyć. Kiedy już byłam w 100% pewna to zaczęłam drzeć i biegać po całym domu. 
Mamo mamo JB będzie miał koncert w NY mogę iść proszę 
Jasne córcia a ile kosztują bilety
Już sprawdzę 
Pobiegłam szybko na górę i sprawdziłam najtańszy 250 ja chciałam ten za 1300 przy samej scenie i oczywiście M&G 
Pobiegłam do mamy i powiedziałam ile kosztuje i jaki chcę mama się zgodziła na bilet który kosztuję 1300 $ Już nie mogłam się doczekać koncert miał być za równy tydzień w piątek 25.05.2014 o godz 16.30. Na koncert idzie też ze mną Ashley już nie mogę się doczekać. Tydzień później. Nadszedł ten dzień. KONCERT JUSTINA BIEBERA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz